Sunday 20 October 2013

bloedafname

Nieuw record, binnen een kwartier het ziekenhuis in en uit. In die tijd bloed laten afnemen en de rekening betaald.
Het is toch elke drie maanden weer spannend, een week wachten op  de uitslag. Voor een standaard bloedtest heb je binnen het uur de uitslag maar voor de serum protein electrophoresis hebben ze een week nodig. Met die test wordt de hoeveelheid M proteine gemeten en als die te hoog wordt moet ik weer aan de chemo.
Ik heb echter goede hoop dat het nog steeds goed zit. Ik neem er maar even een lekker glaasje wijn op, een van de betere medicijnen.

1 comment:

  1. Koos,

    Je weet dat ik Isagenix vertegenwoordig, kijk eens op de website die ik meestuur, het is van iemand die dezelfde huidziekte heeft als jij. Sinds zij Product B is gaan gebruiken is haar gezondheid met sprongen vooruit gegaan.
    Als je vragen hebt kun je mij bereiken op Facebook of via E-mail(leenvanderham@hotmail.com). Mijn vrouw en ik gebruiken het al jaren voor onze reumatiek en hebben er sindsdien geen last meer van en zijn pijnvrij.
    Groeten Leen.
    https://www.facebook.com/permalink.php?id=248277428631094&story_fbid=357999370992232

    ReplyDelete